• Görüntülü Bas Konuş Araması

  • Grup Çağrısı

  • Bireysel Çağrı

  • Grup Birleştirme

  • Mesajlaşma

  • Konum Takibi

  • Konum Bazlı Görevlendirme

  • Acil Durum Yönetimi

  • Ses ve Haberleşme Log Kaydı

  • Görev Kritik Yedekli Çalışma

5GX

5GX Haberleşme Entegrasyon Çözümü

5GX Tümleşik Haberleşme Çözümü sesli haberleşmeye entegre anlık görüntülü bas konuş PTT çağrısını destekler.

5GX Tümleşik Haberleşme Çözümü gruplar halinde bas konuş PTT çağrısını entegre bir şekilde destekler.

5GX Tümleşik Haberleşme Çözümünde sunucu altında yer alan bireysel kullanıcılara doğrudan yetkilendirilmiş özel çağrı yapılabilir.

5GX Tümleşik Haberleşme Çözümü yapısı altında Grup birleştirme işlevi, bir sunucu içinde birden çok grup için ses birleştirme oluşturulmasına olanak tanır. Birleştirilmiş gruplar bir veya birkaç farklı ağa ait olabilir. Grup birleştirme işlevi, bir sunucu içinde birden çok grup için ses birleştirme oluşturulmasına olanak tanır. birleştirilmiş gruplar bir veya birkaç farklı ağa ait olabilir.

5GX Tümleşik Haberleşme Çözümü yapısı altında Grup ve Bireylere Yazılı, Görüntülü ve Dosya içeren mesajlar gönderilip alınabilir.

5GX Tümleşik Haberleşme Çözümü Sahadaki kullanıcıların konumunu belirlemek için GPS izleme özelliğine sahiptir. İki seçenek mevcuttur: düzenli aralıklarla periyodik konum güncellemeleri ile tek istek veya hızlandırılmış istek. Konum isteği hem tek bir kullanıcıya hem de bir gruba uygulanabilir. 5GX, konum takibi için Google Harita ve OpenStreetMap’i destekler.

5GX Tümleşik Haberleşme Çözümü ile Sahadaki kullanıcılara önceden belirlenen sürelerde tamamlamaları için konum bazlı görevlendirmeler atanabilir ve bu görevlerin tamamlanma kayıtları sonrasında değerlendirilmek üzere sunucuda kayıt altına alınabilir.  5GX, konum takibi için Google Harita ve OpenStreetMap’i destekler.

Mobil kullanıcıda Acil Durum ve Adam Düştü uyarıları, acil durum alıcıları, yüksek öncelikli acil çağrı, ekrandaki SOS düğmesi özelleştirilebilir acil durum profillerinde tanımlanır. Dispatcher konsolundaki acil durum raporu, belirli bir zaman aralıklarında tüm acil durumlar hakkında ayrıntılı bilgi gösterir. İş Güvenliği için özelleştirilebilir Acil durum butonu, yalnız çalışan ve adam düştü özellikleri çözümün öne çıkan yanlarındandır.

5GX Tümleşik Haberleşme Çözümü yapısı altında Tüm sesli ve görüntülü aramalar 5GX Sunucuda kayıt altına alınır. Ses ve Video görüşmeleri uluslararası geniş kabul gören mobil haberleşme formatında dosyalar halinde kaydedilir ve yetkili kullanıcılar tarafından gerektiğinde geri çağrılabilir.

PC Komuta konsolu, 5GX Tümleşik Haberleşme Sunucusuna Dispatcher hesabı altında bağlanır. Dispatcher hesapları ve yetkileri, sunucu yöneticisi kullanılarak oluşturulur. Her Dispatcher görevlisine bir veya birkaç 5GX iletişim ağı atanabilir.

PC Komuta konsolu, aramaları almak ve yapmak için genişletilmiş yeteneklere sahiptir. Mobil terminallerden farklı olarak, Dispatch uygulaması aynı anda birkaç arama alabilir ve yapabilir.

5GX Tümleşik Haberleşme Çözümü yapısı altında aynı veya farklı bir lokasyonda Yedek bir 5GX Tümleşik Haberleşme sunucusu kurarak sistem güvenilirliğinizi artırabilirsiniz. Tüm Ağlar, kullanıcılar ve gruplar, ana sunucudan yedek sunucuya otomatik olarak kopyalanır. Ana sunucuda meydana gelebilecek bir olumsuzluk durumunda tüm kullanıcılar otomatik olarak yedek sunucuya aktarılır.

5GX Tümleşik Haberleşme Çözümü Gelişmiş geniş bant terminaller ile standart DMR ve Analog Telsiz Sistemlerinin entegre çalışabilmesi için DMR Birliği Standardı olan AIS bağlantı arayüzüne sahiptir.

5GX Tümleşik Haberleşme Çözümü Gelişmiş geniş bant terminaller ile standart TETRA Telsiz gruplarının entegre çalışabilmesi için TETRA ara bağlantı donanım opsiyonuna sahiptir.

5GX Tümleşik Haberleşme Çözümü Sahadaki kullanıcıların yetki ve görevlerini etkin olarak yönetmenizi sağlar.

5GX Tümleşik Haberleşme Çözümü yapısı altında yer alan tüm sayısal haberleşme istenildiğinde AES256 şifreleme kullanılarak ağ genelinde ilave güvenlik sağlanabilir.

Video
Teknik Döküman
Kullanım Kitabı
Broşür